Irael's Confessions

Friday, September 22, 2006

Bebelusa

In parc. O pereche tanara, la o masa spre care priveam. El tinea atarnat de piept, intr-un ham, un bebelus. Dupa bratara fina, de aur, am dedus ca e fetita. Cand a scapat din streangul acela, bebelusa a trecut la alimentatia oferita de mama. Ceai. Priveam cu cata disperare suge. I-am spus sotului meu care privea si el scena, ca un mare iubitor de copii, ca bebelusa e flamanda si mamica nepriceputa. Pana la urma mamica a inteles si a schimbat ceaiul cu lapte. In scurt timp, captivata de dialogul cu prietenii mamica a uitat de biberon si bebelusa inghitea cu nesat aer. Devenea tot mai agitata. A fost momentul cand admiratia muta in fata unei minuni a lumii m-a propulsat catre ea. Sotul meu, caruia ii marturisisem intentia, m-a admonestat. N-am tinut cont si am ajuns imediat langa bebelusa. Mamica parea incantata de perspectiva ca cineva sa-i preia atributiile. I-am inspirat incredere imediat. Bebelusa avea doar 3 luni. Ochii incredibil de albastri si toate trasaturile de o delicatete subjuganta. Experta, am facut mai intai manevrele de scoaterea a aerului ingurgitat, apoi am continuat sa-i dau biberonul. Fetita tragea cu disperare, dar laptele parea de neclintit din recipientul lui. Am intrebat mamica daca a verificat orificul tetinei. Ea a spus ca e redus, tocmai pentru ca si fetita e foarte mica. Am vrut sa verific si eu. Orificiul era blocat. Atunci am inteles amandoua, disperarea bebelusei. Dupa ce am rezolvat impedimentul am avut parte de cea mai frumoasa recompensa. Fetita a mancat hulpav si fara pauza tot continutul, in admiratia nemascata a asistentei. M-a tinut in tot acest timp cu manutele strans, de degete si la final mi-a zambit satisfacuta. Taticul, uimit si el de succesul alimentatiei rapide a sugarului, m-a intrebat de ce nu-mi fac si eu unul, daca tot imi place asa de mult. Am zambit si cand tanara mamica a indicat prezenta unui copil la masa de la care veneam. Baietelul de 12 ani care ne insotea era nepotul, fiul meu de mult nu ne mai insoteste, are 18 ani. Surpriza era evidenta. Le-am multumit pentru delectarea pe care mi-au oferit-o si am plecat cu baietii mei sa dam o mana de iarba proaspata ursului, conform unei mai vechi obisnuinte.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home